Frågor och svar

Här finns svar på de vanligaste förekommande frågorna från våra kunder. Har du en fråga utan att hitta svar? Kontakta oss så hjälper vi dig.

Q&A

Ja, Rolfs app finns för alla smartphones med Android eller iOS

Nej, Rolf är en molnbaserat tjänst, så du kan logga in via en webbläsare från vilken dator du vill

Ja, i dagsläget stöder Rolf svenska, engelska och tyska. Fler språk planeras
Ja, i appen fungerar det utmärkt att använda mobilens dikteringsfunktion, tex Siri
Så fort ni bestämt er för att börja använda Rolf gör vi den nödvändiga set-up just er organisation behöver. Vi har tydliga instruktioner att ge er så det inte ska bli några problem att komma igång
Rolf har ett modulbaserat upplägg vilket betyder att ni betalar per medarbetare, månad och modul. All betalning sker via faktura.
Ja, självklart. Varje Rolf-licens är personoberoende och ni kan själva enkelt ändra vilken medarbetare som ska läggas till eller tas bort
Det beror på hur ni arbetar i Rolf. Modulerna Utvecklingsplan och Rolfing kan ju inte vara anonyma, för då fungerar det av naturliga skäl inte att sätta utvecklingsplaner eller coacha en medarbetare. I modulen Reflektion bygger grundidén på att en medarbetares utveckling sker bäst om din närmaste chef har möjlighet att ge dig den relevanta feedback du behöver. Om du som medarbetare ändå vill reflektera utan att din chef ska ta del av det så går det att välja att göra reflektionen ”privat”