Rolf rekryterar Fredrik Spennare som bolagets första Success Manager

13/08/2020

Under den turbulenta vår som varit har vi blivit ännu mer stärkta i att vi ligger rätt i tiden med vår lösning på en enkel plattform som stärker och utvecklar samarbetet mellan medarbetare, ledare och hela team i organisationen.

Vi har fått in flera delägare i bolaget, investerare som tror starkt på vår lösning och därmed kan vi nu även stolt meddela att Fredrik Spennare tar rollen som Success Manager from 1/9.

Fredrik får en nyckelroll som syftar till att skapa framgång för våra kunder.
Hans ansvar är att ge våra kunder den bästa starten med HR2 Mentor och följa dem på deras resa i att utveckla det coachande ledarskapet.

”Fredrik har funnits i mitt nätverk under många år. Han har under senare tid arbetat som Country Manager på Niteco och som Marknadschef på Nordlo och där tillförskaffat sig värdefull kompetens inom IT och systemutveckling. Det tillsammans med hans erfarenhet som ledare gör att jag är väldigt stolt att vi i och med den satsning vi gör lyckats knyta Fredrik till oss som en del av vårt team” säger Pia Nilsson, VD på HR2 Systems AB.

Varmt välkommen till HR2 teamet Fredrik!